کوثر جونیکوثر جونی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نینی قلمبه

برای آفریدگارِ هستی بخش مهربان ؛

1392/5/5 3:34
نویسنده : مامان
682 بازدید
اشتراک گذاری

 

 خدایا دل و جانم آتش گرفت

 

ز بیچارگیها فغانش گرفت

 

 

بنالد چو نِی از درون بهر تو

 

چو نِی، خالی؛ امِا پی مِهرتو

 

 

کجا من توانم که حجّی کنم؟

 

و یا کِی ادا بر تو حقی کنم؟

 

 

عطا بخش، خطاپوش و منّان تویی

 

به ما روسیاهان، حنّان تویی

 

 

و من، ناتوان و فقیر و حقیر

 

به درگاه لطفت شدم مستجیر

 

 

تویی شاهد حجّ ناقابلم

 

به مهدیّ زهرا بده حاصلم ... (انشاالله)

 

 

خدایا؛ به حق رحیمیّتت،

 

 

 

آن عزیز کردۀ رحمانی ات را بین " رکن " و " مقام " بر ما عنایت بفرما ...

 

کاش روزی بنویسند به بقیــــع 

یک فراخوان کمک،طرح احداث ضریح 

کاش روزی بنویسند به بقیـــــع 

جایزه،فرشچیان،یک قطعه عقیق! 

کاش روزی بنویسند به بقیــــع 

کارگران مشغولند، کار احداث ضریح 

کاش روزی بنویسند به بقیــــــع 

چند روز مانده به اتمام ضریـــــح 

کاش روزی بنویسند به بقیـــــع 

مهدی فاطمه(عج) آید به تماشای ضریح 

کاش روزی بنویسند به بقیـــــع 

عید امسال، نماز ،صحن عتیق 

کاش روزی بنویسند به بقیــــــع 

فلش راهنما، مرقد زهرای(س) شفیع 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا
18 تیر 92 15:30
سلام بالایی
الان من و مامان مکه هستیم
دلمون برات خیلی تنگ شده و همش با دیدن عکسات و فیلمات خودمونو آروم میکنیم.
انشاالله اگر خدا باز هم قسمت کرد و اومدیم اینجا قول مردونه میدم حتما بیارمت.
بوس بوس


`پدر دو قلوها
23 تیر 92 6:50
با سلام از همه دوستان و آشنایان عزیز خواهشمندم به آدرس زیر رفته و در رای گیری آتلیه سها شرکت کرده و به دوقلوهای عزیزم کیمیا وکیانا ناظم عزیز رای دهید. مهلت تا ٩ مرداد ماه میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7 پیشاپیش از مشارکت شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم
kggggggg
27 دی 92 16:33
http://koodakeman91.niniweblog.com/post2314.phpتقدیم به کوثر یکی از نی نی سایتتتتتتتتتتتتتتتتتت