کوثر جونیکوثر جونی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

نینی قلمبه

1 ماهگی تا 6 ماهگی نی نی قلمبه

1391/5/24 3:38
نویسنده : مامان
6,691 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تنها دلیل زندگیم با یه غمی دوستت دارم

 

 niniweblog.com

 

 

فقط همون اوایل تولدت پستونک میخوردی اونم فقط وقتایی که مامان جون دهنت

میذاشت

 

niniweblog.com

 

 

 

niniweblog.com

 این عکس روز یک ماهگی شماس.من و بابا و شما رفتیم بیرون تا این روز به یاد

موندنی رو جشن بگیریم

 


 

niniweblog.com

الهی مامانی فدات شه عسلم

 

 

تو این عکس یک و ماه و نیم بودی.اولین پیرهنته که اندازت شده بود.خیلی ناز شده

بودی با این لباس.زیر سارافنیتو خاله زهرا برات خریده بود.ساق شلواریتم مامان جون

برات خریده بود.جورابهاتم خاله بهاره بهت هدیه داده بود.منم زحمت کشیده بودم تن شما

 کرده بودم

 


 این عکس رو روز مهمونیه عباس کوچولو که تازه به دنیا امده بود ازت گرفتم.البته یه

 تل خوشگل هم به سرت بود که اینجا یادم رفته بوده برات بذارم 

 

 

 این عکس اولین شب یلداته.شب خونه ی خاله زهرا رفته بودیم

 

 

 اینا کادوی روز ولنتاینه که بابایی زحمت کشیده بود و برای من و شما گرفته بود.اون

 خرس صورتیه مال تو بود.البته قرمزه رو هم من گذاشتم تو اتاق تو.ولی در اصل مال

من بوده

 

 

 این عکس مال وقتیه که به خاطر پوسته های سرت مجبور بودم دارو به سرت بزنم و

 کلاه سرت کنم

 

 

 اینجا لثه ات اذیتت میکرد و مرتب دستات تو دهنت بود

 

 

 قربونت برم که انقدر زود غلتیدن و سینه خیز رفتن و یاد گرفتی

 

 

 لختی خانم سرما نخورییییییییییییییی

 

 

 دیگه یاد گرفتی انگشتهای پاتو بگیریاااااااا

 

 

 

niniweblog.com

 

 اینم عکس سفره هفت سینمونه.اولین عیدته.اون حاجی فیروز رو تو از گل فروشی که

 دوست بابایی بود هدیه گرفتییییییییییی

 

 

 این جوجو رو عیدی گرفته بودی.از همون اول حسابی خوشت امده بود ازش.از خودت

 جدا نمیکردی

 

 

 شیطون خانم کجااااااااااااااااا؟

 

 

اونجوری نگاه نکن میترسم

 

 

 شیشه خوردن که بلد نبودی.اینجا فقط ژستشو گرفتی

 

 

 اوه اوه اوه

این چه حرکتیه مامانی؟

 

 

وای وای چه خوشگل

 

 

 اینجا عروسی عمو مهدی بود.حسابی خوشگلت کرده بودم.مثل ستاره میدرخشیدی عسلم

 

 

 وای چه نگاه شیرینی

 

 

 داری به چی فکر میکنی خانم خوشگله؟

 

 

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله بهاره(هیلا)
13 دی 90 12:23
وای خدا الهی قلبونت برم خاله دلم واست غش رفت
الناز
19 دی 90 23:03
الهی فدات بشمممممممم...قربون اون صورتت.........کاش میدمت یه بوس قلمبه ازت میگرفتم دور از چشم مامان بابات
صادق
20 اردیبهشت 91 10:51
چرا با غم؟ ايشالا كه هميشه با خوشي باشه
دخترعمه
2 مهر 91 8:37
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶ ________¶ ______¶ _____¶ _____¶ ______¶ ______¶
عاطی
10 فروردین 92 23:57
الاهییییییییییییییییییییییییییییی فداش بشمممممم ماشالله منم اسم دخترمم قرار بود بزاریم عسل که متاسفانه نشد


اخیییییییییییییییییی.ما هم کوثرو تو خونه عسل صدا میکنیم.